Aici, la JucariideJucarii.ro facem mereu eforturi pentru a vă oferi produse de foarte bună calitate ale celor mai cunoscuţi
producători din domeniu. Tocmai de aceea ne dorim să fiţi pe deplin mulţumiţi atunci când cumpăraţi jucării online.
Înainte de a face o comandă, parcurgeţi cu atenţie toate informaţiile şi imaginile ce însoţesc produsele dorite, pentru
a vă face o imagine clară şi completă, şi verificaţi dacă produsele corespund necesitaţilor dumneavoastră din toate
punctele de vedere.
Dacă detaliile furnizate în paginile site-ului nu vă sunt suficiente, scrieţi-ne la office@jucariidejucarii.ro
sau telefonaţi-ne la numerele afişate în pagina de contact pentru a vă oferi tot suportul necesar.
Vă stăm la dispoziţie cu orice alte informaţii pe care le solicitaţi.
Dacă totuşi sunteţi nemulţumiţi de produsul comandat, sau acesta prezintă defecte de fabricaţie, conform O.G. 130/2000:
consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea
unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului.
Returnarea produsului trebuie s-o notificaţi în scris la adresa de email office@jucariidejucarii.ro.
Numai cererile scrise vor fi luate în considerare.
Completează formular
S.C. M-Tel Consulting S.R.L. - operatorul magazinului online JucariideJucarii.ro, va înapoia contravaloarea comenzii în contul
dumneavoastră sau prin mandat poştal, în cel mult 30 de zile de la data denunţării în scris a contractului.
S.C. M-Tel Consulting S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fără ambalaj etc.
pentru readucerea lor la starea iniţială, care pot avea o valoare între 0 şi 50% din valoarea iniţială a produsului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut şi expedierea.
Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiţii perfecte (inclusiv ambalaj) şi nu prezintă semne de uzură, lovituri,
modificări fizice, ciobiri, zgârieturi, şocuri etc.
"Clienţi" sau "consumatori" sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clienţii cu personalitate juridică nu au dreptul să denunţe unilateral
contractul, legislaţia în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
Dacă doriţi detalii suplimentare vă rugăm să ne contactaţi.