Garanţia se soluţionează la sediul importatorului/furnizorului produsului reclamat ca fiind defect, la un service agreat de furnizor/importator
sau la sediul S.C. M-TEL CONSULTING S.R.L. prezentat în pagina de contact, prin repararea sau înlocuirea produsului defect. Plata transportului
pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluţionării garanţiei revine în responsabilitatea S.C. M-TEL CONSULTING S.R.L., iar expedierea
se va face prin intermediul curierului prin care s-a făcut şi recepţionarea. Soluţionarea garanţiei se face în maxim 15 zile calendaristice.
Pentru detalii legate de coordonatele noastre, vă rugăm să accesaţi secţiunea Contact.
Condiţiile de garanţie sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 şi O.G. 174/2008. La solicitarea garanţiei este necesară
prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serie sau ambalaj), împreună cu accesoriile aferente şi copiile
de pe factura fiscală şi certificatul de garanţie. În cazul în care produsele ajung neînsoţite de aceste documente, produsele pot fi
returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluţiona garanţia.
Nu fac obiectul garanţiei produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.,
etichete sau sigilii de garanţie deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiţii neadecvate (tensiuni de alimentare
necorespunzătoare, supunerea la variaţii mari de temperatură şi presiune, şocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiţii
de umiditate, praf, noxe sau sub acţiunea substanţelor chimice etc.), setări şi instalări incorecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide,
metale sau alte substanţe în interiorul echipamentelor, intervenţia mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor
componente în timpul funcţionarii echipamentelor.
În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanţiei ne rezervăm dreptul de a percepe beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a
produsului reclamat ca fiind defect.
Dacă doriţi detalii suplimentare vă rugăm să ne contactaţi.