Zona de ajutor clienti JucariideJucarii.ro

Întrebări frecvente - JucariideJucarii.ro

FAQ

Întrebări frecvente

În această pagină găsiţi detalii privind comanda, plata şi transportul produselor cât şi condiţii de acordare a garanţiei sau returul unui produs. Am selectat cu atenţie cele mai frecvente întrebări trimise de clienţii JucariideJucarii.

Vă rugăm să faceţi click pe unul din subiectele de mai jos sau să alegeţi din meniul din stânga subiectul despre care doriţi să aflaţi mai multe detalii.

Comenzi

Ce posibilităţi am pentru a face o comandă?

Pe lângă modalitatea de plasare a unei comenzi direct din site, puteţi opta pentru plasarea unei comenzi rapide fără a mai fi necesară înregistrarea dumneavoastră cu cont de client. Mai puteţi plasa comenzi telefonice către operatorii noştri de la call center şi vânzări. Totodată puteţi trimite detaliile comenzii pe adresa de e-mail sau puteţi solicita o comandă direct din Yahoo Messenger.

Pot să modific comanda după finalizare?

Comanda se poate modifica în timpul apelului telefonic cu reprezentantul JucariideJucarii.ro cu ocazia confirmării comenzii. Odată ce comanda dumneavoastră a fost confirmată telefonic, nu mai pot interveni modificări asupra ei.

În cât timp pot primi produsele?

În general comenzile se livrează în 2-3 zile lucrătoare din momentul confirmării telefonice, dacă modalitatea de livare aleasă este prin Curier Rapid. Astfel, nu se iau în considerare zilele de weekend (Sâmbătă şi Duminică) şi sărbătorile legale. Există posibilitatea ca din diferite motive unul sau mai multe produse să lipsească pentru moment din depozitul nostru. În această situaţie veţi fi anunţaţi telefonic de un reprezentant al JucariideJucarii.ro şi, de comun acord cu dumneavoastră, va fi stabilită o dată ulterioară de livrare.

Care sunt modalităţile de plată?

Plata produselor o puteţi efectua în 2 moduri, fie în numerar în momentul livrării produselor de către curier, fie prin transfer bancar dacă aveţi personalitate juridică.

Pot face o precomandă?

Uneori, în cazul anumitor produse, suntem bucuroşi să acceptăm precomenzi. Dacă un produs este disponibil pentru a putea fi precomandat, un buton dedicat va fi vizibil în pagina de detalii a produsului respectiv.

Pot achiziţiona mai multe produse efectuând doar o comandă?

Da. Puteţi adăuga în coşul de cumpărături oricâte produse doriţi.

Pot să comand din străinătate?

Dacă vă aflaţi în afara ţării şi doriţi să plasaţi o comandă pentru dumneavoastră sau cei dragi vă rugăm să luaţi legătura cu departamentul Vânzări, din pagina de Contact.

Au dreptul copiii să utilizeze JucariideJucarii.ro?

JucariideJucarii.ro nu vinde produse care să fie achiziţionate de către copii. Vindem produse destinate copiilor dar care să fie achiziţionate de către adulţi. Dacă aveţi sub 18 ani, puteţi folosi JucariideJucarii.ro numai cu acordul şi sub atenta supraveghere a unui părinte sau tutore.

Contul meu

De ce să îmi creez un cont?

Odată cu crearea contului, adresa de livrare va fi memorată automat, şi nu va mai fi necesar să o completaţi la fiecare comandă. În mod complet gratuit, deţinerea unui cont vă dă dreptul de a accesa Produsele Favorite, şi de a a vizualiza Istoricul Comenzilor.

Cum îmi pot crea un cont?

Vă puteţi înregistra şi deveni client JucariideJucarii, accesând pagina de Înregistrare şi completând cu atenţie câmpurile obligatorii.

Cum îmi pot recupera parola?

Parola se poate recupera foarte uşor accesând secţiunea Recuperare Parola.

Cum pot modifica datele de contact şi de livrare?

Datele de contact şi livrare pot fi modificate direct de către fiecare client. Tot ce trebuie să faceţi este să vă logaţi în contul personal de unde veţi avea acces la toate datele completate în momentul în care a fost creat contul.

Cum pot fi mereu informat de ofertele JucariideJucarii?

Pentru a fi mereu la curent cu ultimele noutăţi şi cu ofertele noastre, trebuie să fiţi abonaţi la newsletter. Abonarea la newsletter-ul JucariideJucarii se face atât din site, cât şi din contul clientului din secţiunea Detalii Cont, bifând opţiunea de abonare la newsletter.

Relaţii clienţi

Ce fac dacă vreau să anulez comanda?

Întotdeauna, după ce am primit o comandă, vă vom trimite un email de confirmare. Dacă doriţi să renunţaţi la comandă, trebuie să ne anunţaţi prin telefon în cel mai scurt timp din momentul în care aţi plasat-o. Dacă veţi renunţa la o comandă efectuată cu plata ramburs, şi aceasta a fost deja livrata către dumneavoastră, veţi fi nevoit să plătiţi taxa de livrare.

Ce pot face dacă am plasat o comandă şi încă nu a sosit?

Dacă aşteptarea a durat prea mult şi comanda nu a ajuns în posesia dumneavoastră, verificaţi contul de e-mail pe care l-aţi lăsat la înregistrare sau intraţi în contul personal în site pentru a vedea starea comenzii dumneavoastră. În funcţie de disponibilitatea produselor comandate sau de starea aprovizionării, comenzile pot avea mai mai multe status-uri. În cazul în care starea comenzii indica Trimis la client şi comandă a depăşit termenul de livrare, vă rugăm să luaţi legătura cu departamentul Relaţii Clienţi, din pagina de Contact.

Cat de mult durează să primesc răspuns la un e-mail?

Politica JucariideJucarii este de a răspunde la toate e-mailurile în termen de 24 de ore de la primire (vă rugăm să permiteţi un timp ceva mai mare, dacă încercaţi să ne contactaţi peste weekend sau în vacanţele anunţate).

Beneficiez de consultanţă la achiziţionarea unui produs?

Puteţi beneficia de consultanţă din partea specialiştilor noştri fie telefonic, fie prin e-mail.

Cum pot beneficia de transport gratuit?

Pentru a putea beneficia de transport gratuit, trebuie să însumaţi produse în comandă de minim 500 Lei (cu TVA) iar greutatea acestora să nu depăşească 15 kg.

Garanţia produselor

Care sunt produsele care beneficiază de garanţie?

Toate produsele comercializate de magazinul online www.JucariideJucarii.ro sunt noi, şi au garanţie.

Există posibilitatea să pierd garanţia produsului? Cum?

Nu fac obiectul garanţiei produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanţie deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiţii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variaţii mari de temperatură şi presiune, şocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiţii de umiditate, praf, noxe sau sub acţiunea substanţelor chimice etc.), setări şi instalări incorecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanţe în interiorul echipamentelor, intervenţia mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcţionarii echipamentelor.

Unde trebuie să mă prezint cu produsul în perioada de garanţie?

Orice produs comercializat de JucariideJucarii.ro şi însoţit de certificat de garanţie al producătorului sau importatorului se supune procedurii de lucru aflate pe acel certificat şi se repara sau înlocuieşte numai de către reprezentanţii autorizaţi ai producătorului.

Certificatul de garanţie este prezentat clientului de către JucariideJucarii în original şi trebuie prezentat pentru recepţie. Pierderea certificatului de garanţie atrage după sine şi pierderea garanţiei.

Există costuri suplimentare de remediere produselor dacă acestea se afla în termenul de garanţie?

Atâta timp cât produsul se afla în garanţie, nu există costuri suplimentare. Doar în cazul în care defectul este provocat de client şi nu intra în garanţie, atunci reparaţia va fi contra cost. În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanţiei ne rezervăm dreptul de a percepe beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect.

În ce condiţii poate fi schimbat produsul în perioada de garanţie?

Dacă după procedură de constatare a defecţiunii, produsul defect se poate repara, solicitarea de acordare a garanţiei va fi preluată de către service şi va fi soluţionată. Dacă se constată că piesa defectă nu se mai poate repara, produsul se va înlocui. În cazul în care produsul nu se mai afla în stocurile noastre sau ale furnizorilor, iar clientul nu doreşte înlocuirea cu un produs similar, produsul defect se va credita.

Returnări

Pot să returnez produsele comandate?

Puteţi returna un produs, urmând să vă fie returnata suma de bani achitata.

Care este modalitatea de returnare?

Pentru returnarea produsului trebuie să notificaţi în scris acest lucru la adresa de email office@jucariidejucarii.ro. Numai cererile scrise se vor lua în considerare. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut şi expedierea.

Care este termenul de returnare al unui produs?

Conform O.G. 130/2000, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la comandă, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Pe acesta cale vă informăm că majoritatea comenzilor pe care le operăm se livrează prin intermediul firmelor de curierat. Conform ordonanţei mai sus menţionate, politica de returnare a produselor în termen de 10 zile lucrătoare se aplica numai persoanelor fizice şi numai în cazul produselor livrate prin curier.

În cazul produselor achiziţionate de la sediul firmei, termenul de returnare este de 48 de ore.

Care sunt situaţiile în care un produs nu poate fi returnat?

Nu se pot returna produsele care prezintă ambalaj deteriorat sau au suferit modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, etc.

Care este termenul de returnare a banilor?

În maxim 30 de zile de la data returnării vă vom înapoia contravaloarea produsului în contul dumneavoastră sau prin mandat poştal.

Articolul a fost vizualizat de 25354 ori
Consideri acest articol util?  
Ultima actualizare: Sâmbătă, 04 Mai 2013

Nici o parte din acest site nu poate fi copiata sau reprodusa fara incuviintare scrisa.

Zona de ajutor clienti JucariideJucarii.ro